ZADZWOŃ DO NAS:

61 843-47-96 wew. 21, tel. kom. 505-845-771

E-MAIL:

rekrutacja@akademiakupiecka.pl

Zarządzanie Instytucją Kultury

Zarządzanie Instytucją  Kultury

DLA KOGO?

  • dla osób, które interesują się problematyką kultury, chcących poszerzyć wiedzę dotyczącą marketingu i zarządzania, pisania biznesplanów i organizowania przedsięwzięć kulturalnych,

  • dla pracowników instytucji i ośrodków kultury, pełniących lub zamierzających ubiegać się o pełnienie funkcji kierowniczych w placówkach kultury,

  • dla pracowników samorządowej oraz rządowej administracji kulturą,

  • dla animatorów kultury,

  • dla osób chcących prowadzić własną działalność w zakresie realizacji projektów w obszarze kultury: teatru, muzyki, sztuki, ,

CEL STUDIÓW:

Zapoznanie studentów z praktycznymi i teoretycznymi aspektami działalności współczesnych instytucji kultury oraz ich specyfiką. Przekazanie wiedzy z zakresu prawnych, ekonomicznych, finansowych, społeczno-kulturowych aspektów funkcjonowania nowoczesnych struktur organizacyjnych instytucji kultury.

Absolwenci studium będą posiadali dodatkowo wiedzę na temat  ewolucji organizacyjno-społecznej instytucji kultury na przestrzeni dziejów jak i zostaną zapoznani  zarówno z aspektami w realiach rynkowych, jak i ściśle w służbie społecznej, w aspektach komercyjnych i zawodowych, jak i non profit oraz amatorskich.

ORGANIZACJA NAUKI:

Studia trwają 2 semestry, 180 godzin.
Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
Formy zajęć: wykłady, konwersatoria, ćwiczenia, wycieczki.
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej.

OPIEKUN STUDIUM
dr hab. Olaf Bergmann, prof. WSHiU

Historyk, nauczyciel oraz muzealnik (kustosz dyplomowany Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości w Poznaniu). Autor kilkunastu książek, w tym „Prawdziwa cnota krytyk się nie boi…” Karykatura w czasopismach satyrycznych Drugiej Rzeczypospolitej (Warszawa 2012) i Narodowa Demokracja a Żydzi 1918-1929 (Poznań 2015), a także kilkudziesięciu artykułów i recenzji, drukowanych w najbardziej renomowanych polskich czasopismach naukowych. historycznych.

Program

Rekrutacja krok po kroku

Krok 1

Rejestracja:

> Rejestracja ON – LINE – elektroniczny system rejestracyjny – dostępny przez całą dobę, w którym będziesz posiadać własne indywidualne konto.

> Wypełnij formularz ręcznie – pobierz pliki z naszej strony internetowej: podanie i kwestionariusz i prześlij na adres szkoły (z dopiskiem Biuro Rekrutacji).

  • > kwestionariusz studia podyplomowe – pobierz

> Przyjdź do Punktu Rekrutacyjnego i wypełnij formularz na miejscu a pracownik Biura Rekrutacji własnoręcznie doda Cię do systemu.

Krok 2

Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:

> osobiście,

> za pośrednictwem osoby trzeciej,

> pocztą tradycyjną,

Krok 3

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informację o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Krok 4

Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.

Krok 5

Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!

Wymagane dokumenty:

>   kwestionariusz osobowy

>   oryginał/ odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej

>   ksero dowodu osobistego

>   2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )

>   zdjęcie w wersji cyfrowej

* Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji:

>   osobiście,

>   za pośrednictwem osoby trzeciej

>   pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem biuro rekrutacji)

Opłaty

KIERUNEK

 

*Promocja przy zapisie do końca czerwca -RABAT 20%

– Przy zapisie do końca lipca – RABAT 15%

– Przy zapisie do końca sierpnia – RABAT10 %

Wpisowe: 50 zł

Nr konta: 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214

 

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress